woensdag 4 september 2019

D66 in Gooise Meren

De fractie en de wethouder van D66 doen in de raad en college goede zaken voor de gemeente Gooise Meren. Nu het zomerreces voorbij is worden de taken weer opgepakt. Het bestuur van de afdeling Gooise Meren volgt de ontwikkelingen op de voet en staat de fractie bij waar nodig of gewenst. Wij betrekken de leden zo veel mogelijk bij de actuele lokale politiek. Zo is de eerste ledenvergadering al weer achter de rug. Daarbij houden we de formele zaken zo kort mogelijk en praten uitvoerig over wat ons in Gooise Meren bezig houdt.

Natuurlijk hebben wij ook plannen voor de nabije toekomst. Zo zoeken wij uitdrukkelijk de samenwerking met andere D66 afdelingen in het Gooi. Dat moet resulteren in bijeenkomsten voor alle leden uit de regio; de regio zomerborrel in Hilversum is daarvan een goed voorbeeld. Ook willen wij een evenement organiseren voor inwoners van het Gooi. Kortom, volg ons en doe mee voor een nog betere Gooi en Vechtstreek.

Het bestuur afdeling Gooise Meren